Duitsland 4 - Reisverslag uit Eging, Duitsland van Elly Noordover - WaarBenJij.nu Duitsland 4 - Reisverslag uit Eging, Duitsland van Elly Noordover - WaarBenJij.nu

Duitsland 4

Door: EllyNoordover

Blijf op de hoogte en volg Elly

01 Mei 2013 | Duitsland, Eging

Na onze koninklijke oranje dag gisteren is het hier wederom feest. 1 mei is een vrije dag en een feestdag. Waar er gisteren nog veel plekjes helemaal ingericht waren op de camping, maar zonder levende wezens te zien, zijn er nu hordes Duitsers gearriveerd die kloppen, vegen, poetsen en elkaar hartelijk begroeten. Het seizoen is hier begonnen! Wij bezien het allemaal vanuit onze luie stoeltjes. De zon schijnt heerlijk en we zijn van plan om geen poot te verzetten. Vakantie! We lezen en doen een spelletje en kleuren langzaam rozerood. De cocktails van gisteren zijn nog niet op; hoe vervelend! Het enige waar we over discussieren is over wat we zullen eten en ik win; zuurkool met gehakt (dat had ik namelijk bij me) En wat smaakt dat heerlijk na een dagje luieren in de zon! Morgen gaan we de omgeving van Eging am See verkennen. Bis morgen!

• 01 Mei 2013 - 19:36

Monica:

gezellig dat het wat drukker wordt,op de camping!en heerlijk dat het weer bij jullie ook goed is!lekker genieten dus!

• 01 Mei 2013 - 19:48

Ton:

Mooi dat het jullie goed bevalt. Zeker de omgeving Eging is erg mooi. Zijn er al eens geweest, niet in Eging zelf maar in Fürstenstein, vlak in de buurt. Gastronomie is geweldig daar! Veel plezier nog verder......

• 01 Mei 2013 - 19:58

Joke Akveld:

Heerlijk!!
    Ik krijg ook heimwee naar de camping!
    Wij gaan morgen met Vivian en de jongens naar Euro Disney twee nachtjes en daarna naar de Loire.
    Ik heb zin an!
    Vanmorgen zag ik Anneke bij de mevrouw van het slenderen. Zij gaan volgende week naar Andalusie. Ook niks mis mee.
    Veel plezier lieverd, ik kijk weer uit naar je nieuwe verhalen.
    Lieve groejes voor jou en voor Ton