Duitsland 5 - Reisverslag uit Eging, Duitsland van Elly Noordover - WaarBenJij.nu Duitsland 5 - Reisverslag uit Eging, Duitsland van Elly Noordover - WaarBenJij.nu

Duitsland 5

Door: EllyNoordover

Blijf op de hoogte en volg Elly

03 Mei 2013 | Duitsland, Eging

Ons nieuwe caravannetje raakt behoorlijk "ingewoond". We komen steeds op vernuftige ideetjes en hebben ontzettend veel lol in de compacte maar superhandige inrichting van het hele ding. Zo hebben Ton en ik nu allebei onze eigen "klepkast". Ton vond het handiger om zijn spullen boven MIJN hoofd op te bergen want dan hoeft hij bij wijze van spreken niet eens van zijn zitplek op de bank af; hij hoeft alleen maar even op te staan en kan overal bij. Ik stemde direkt in; de klepkast boven ZIJN hoofd is nu de mijne! En die is echt een beetje groter dan die van Ton! Dat had hij in eerste instantie nog niet door! Maar afspraak is afspraak. Vandaag hebben een "klus" gedaan. Bij de voortent horen namelijk ook nog gordijntjes. Nou heb ik echt een bloedhekel aan al die stomme kneuterige gordijntjes van voortenten, dus ik had dat karweitje zo lang mogelijk uitgesteld. Blijken de onze gewoon "neutraal"-wit. Geen domme bloemetjes, streepjes of andere poppenkast, maar simpel wit! Natuurlijk érg besmettelijk! Het zij zo. Ik had van tevoren gedacht dat het een enorm gedoe zou zijn om die oogjes in de gordijnen te doen en de boel op te hangen, maar dat viel reuze mee. Binnen het uur hing alles op zijn plek. Hmmm. Ik ben er nog niet uit, wat ik er van vind. Lelijk staat het zéker niet, maar móói? Ik zit altijd het liefste met een ópen voortent; lekker kijken naar iedereen die voorbij komt en naar de vogeltjes. Dat hoort voor mij echt bij vakantie houden. Én lezen (dat lukt) én luieren (lukt ook) én zonnen (da's minder!) Volgens mij wordt het komende dagen in Nederland beter weer als hier in Beieren. Het wordt hier al donker en straks gaan we lekker binnen in de Campy zitten! Doordat het zo klein is binnen voeren Ton en ik af en toe een soort uitheemse paringsdans uit! Maar je snapt wel; het is in no time warm binnen! Auf wiedersehn!

  • 03 Mei 2013 - 21:31

    Annelies:

    Ha ha ik ben een beelddenker......de paringsdans! GEZELLIE!
    Het weer is natuurlijk wel een beetje jammer maar ook hier geen zomer hoor een twijfelend voorjaar.....gisteren gebridged met F en R.....ging goed!

    Wat ben je goed aan het bridgen bij Berry.....rust doet goed!!!! Als Ellen met pensioen gaat zit ze straks nog in de A lijn!

    Nou veel plezier nog......

    xx Liesje

  • 03 Mei 2013 - 22:45

    Ellen:

    Ik zie die paringsdans ook voor me!!! Fijn dat het leuk is en ach...die temperatuur valt hier ook best tegen, vandaag wel lekker gefietst, Caro's uitbouw bewondet!!! mooie hoor die Ton kan het!!!

  • 04 Mei 2013 - 08:43

    Monica:

    weer een gezellig verslag!als het weer bij ons beter blijkt te zijn,zou ik maar verkassen,als ik jullie was!veel plezier nog!

  • 04 Mei 2013 - 20:45

    Joke Akveld:

    Geweldig Elly die paringsdans, ik heb er beeld bij! Het is nog gezellig ook toch?
    Heerlijk hè, lekker in de caravan:-)
    Groetjes en liefs uit Frankrijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Eging

Java

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2013

Duitsoland 9

06 Mei 2013

Duitsland 8

05 Mei 2013

Duitsland 7

04 Mei 2013

Duitsland 6

03 Mei 2013

Duitsland 5
Elly

Studiereis Canterbury

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 20643

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 09 Mei 2012

New York

12 Februari 2012 - 17 Februari 2012

Studiereis

22 Juli 2012 - 30 November -0001

Java

Landen bezocht: