New York dag 7 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Elly Noordover - WaarBenJij.nu New York dag 7 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Elly Noordover - WaarBenJij.nu

Door: ellynoordover

Blijf op de hoogte en volg Elly

07 Mei 2012 | Verenigde Staten, New York

New York dag 7
Whats in a day? Je weet het niet, de dagen vliegen hier voorbij. Elke dag lijkt weer een sprookje. Vandaag eerst samen ontbeten en ervaringen uitwisselen van gisteren. Daarna, hop weer in de metro, naar Central park deze keer. Niet te geloven dat er zo’n groot park in deze stad is. Ik herkende tunneltjes en entrees van films die ik gezien heb. Verder was het één grote verrassing. Op zondag krioelt het van de mensen. Wandelaars, families met ijsjes en kinderwagens, mediterende alternatievelingen, joggers, fietsers, sneltekenaars en boetserende kunstenaars, junks die mapjes willen verkopen, paard en wagens met stelletjes erin en zelf fietstaxies! We bleven niet lang genoeg om alles lang te kunnen bewonderen. Want we gingen naar de Mets! Om 1 uur hadden we een honkbalwedstrijd in het Mets Stadion in Queens. Onze tweede wedstrijd deze week! Lang leve Tim die dat mogelijk heeft gemaakt. En het was wéér geweldig. Heel anders dan bij de Yankees, maar zeker niet minder. Het was gemoedelijk en leuk. Natuurlijk troffen we het, want het was mooi weer en wij zaten in de zon en de Mets wonnen de wedstrijd. Ik was dubbel gelukkig want ook Feyenoord had gewonnen, thuis, heel ver weg. Nietemin. Vanaf nu ben ik officieel Mets-fan; Lets go, Mets! Wat een leuke honkballers, wat een leuk stadion, wat een leuke sfeer. Het leukste vond ik, náást alle grapjes en kleine extraatjes die ze doen, het T-Shirt schieten. Dan schieten ze met een soort blaaskanon Mets-T-Shirts in het publiek en wie hem vangt mag hem hebben. Superleuk! En veel minder pijnlijk dan het vangen van zo’n baseball! Na de wedstrijd waren we bruinverbrand, voldaan en tevreden teruggegaan naar TimesSquare met de metro; borreltijd! En nog geshopt voor Emma en voor Wouter; geen straf! Alice liep met een gele krans om haar nek vanwege haar vaders verjaardag. We besloten om in de buurt van het hotel iets te eten. Weer Italiaans, maar toch helemaal anders. Een hele smakelijke afsluiting van dag 7. Ik zie sterretjes en wil het niet te laat maken, maar de tijd vliegt hier. Tot morgen allemaal! Als alles meezit gaan we morgen naar een Broadway-show! Yeah!

• 07 Mei 2012 - 05:39

Wilma:

Elly, wat klinkt dit leuk allemaal, lees met veel plezier je verslagen...en weet het zeker....moet gaan sparen voor New York!!

• 07 Mei 2012 - 05:48

Monica:

nou,weer helemaal bij!geniet nog even!

• 07 Mei 2012 - 17:16

Ellen Looijs:

Wat een genieten dat jullie doen!!! En heb je een T-shirt gevangen????

• 07 Mei 2012 - 21:59

Annelies:

OMG het verzamelen van GROEN is begonnen!!! Wat genieten jullie! Ik was vandaag stand in pluche plusser! Was leuk. Snel bestellen als jullie terug zijn, met 10 % vroegboekkorting! Heb je na New York ook nig wat leuks!

genietse! xx