Big Apple here I come - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Elly Noordover - WaarBenJij.nu Big Apple here I come - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Elly Noordover - WaarBenJij.nu

Big Apple here I come

Door: ellynoordover

Blijf op de hoogte en volg Elly

29 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Big Apple dag 0

Big Apple dag 0
Eindelijk tijd om in te pakken. We hebben twee identieke koffers op wieltjes; supermakkelijk! Maar één koffer is zeker vast vóóruit gegaan want die is spoorloos. Nog wat telefoontjes gepleegd, maar niks, nada. Ik was ooit al eens eerder een koffer kwijt, maar toen zat ie nog vol met spullen en nu niet; dus geen nood. Lang leve de koopzondag en hup naar het Alexandrium. Was Duifhuisen met die leuke tassen en mooie koffers gesloten! Jammer jammer. Dan maar naar de KIJKSHOP.Nu hebben we weer een tweede koffer; goud! Letterlijk dan he? Echt zó spuuglelijk! Maar op de kofferband zie je hem vast direkt! Helaas ziet dan ook iedereen dat dat lelijke ding bij ons hoort....Wie verzint er zo'n kleur voor een koffer? Nou ja. Er past wél heel veel in en daar gaat het om. Op de terugweg moet ie propvol met leuke goodies en souveniers zitten, dus ik heb een hoop te doen daar in NY! Ik hou jullie op de hoogte. Wordt vervolgd.